Jom kita serang mereka!!!

Pergi jahanam dengan Task Force 2010!! Boleh belah Kickdefella!! Poooraaah Gang UG!! Mereka ini punca berlakunya fitnah serta serangan terhadap Tuan Guru Nik Aziz. Sekarang bukan masanya lagi untuk kita bergoyang kaki. Sekarang masanya kita mesti lawan balik!!!


Dalam keadaan sekarang, attack is our best defense. Kita semua dah dapat agak bahawa semua ini adalah angkara UMNO/BN dan gunting-gunting dalam lipatan dalam Pakatan Rakyat khususnya PAS Kelantan. kelantan di'attack' untuk mengalihkan perhatian rakyat daripada kepincngan yang mereka lakukan.


Setelah Tok Guru menyatakan apa yang terpendam di hatinya dan setelah dia melakukan apa yang patut dilakukannya, kita pulak mesti mengambil langkah untuk mengatur strategi untuk menyerang balas UMNO/BN. Dedahkan pulak tembelang-tembelang mereka.


Kita jangan lagi menjadi peluru yang menembak diri sendiri. Kita mesti cari peluru untuk menyerang mereka pula. Oleh itu, blog-blog yang rasa mahu membantu mengembalikan imej Pakatan Rakyat, patut henti bermain dengan isu-isu tersebut kerana itulah sebenarnya yang dikehendaki oleh UMNO/BN. Sebaliknya.... kita mesti paparkan dan dedahkan kelemahan dan kepincangan-kepincangan UMNO/BN.


Apa saja isu kepincangan mereka... dedahkan dan sebar luaskan dalam blog masing-masing. Biar rakyat tahu.... biar mereka pulak pening!!!
Sebenarnya banyak isu yang boleh kita mainkan.
Isu pita rakaman pendedahan Bala dalam kes pembunuhan Altantunya.

Isu kes penghantaran wang haram yang melibatkan pemimpin UNMO dan isteri serta rakan mereka.
Isu BTN
Isu Laporan Tanah Runtuh di Bukit Antarabangsa yang diOSAkan
Isu GST
Isu Royalti Minyak Kelantan
Isu Chin Peng
Isu Khidmat APCO yang membazirkan wang rakyat
Isu PKFZ
Isu kepincangan mahkamah dalam kes liwat Anwar Ibrahim, dll
Isu Mahadhir songlap duit rakyat
Isu pita korek-korek Lingam
Isu kematian tahanan dalam lokap
Isu Rampasan kuasa di Perak dan banyak lagi.
Gunakan isu-isu ini dan serang mereka dari pelbagai sudut. Serang... serang.... serang!!! Hingga mereka tak dapat menangkis. Ada saja isu baru...serang!! Jangan bagi chance!!

Selain menyerang UMNO/BN.... kita tamatkan riwayat politik gunting-gunting dalam lipatan serta padamkan api-api dalam sekam yang cuba meretakkan Pakatan Rakyat. Bersihkan Pakatan Rakyat daripada anasir-anasir durjana ini!!

Ingat... kita mesti bersatu untuk merealisasikan satu tujuan demi Pakatan Rakyat.

Apa dia??

Jatuh dan musnahkan UMNO/BN!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter