Patah tumbuh hilang berganti!! Syuuhh.... poooraahh!!

Apa??? Fauzi Muda and the gang dah bubarkan cabang PKR Ipoh Barat?? Maknanya dia dah give up dan keluar daripada PKR le, ya?? Bukan ahli PKR lagi ler, ya??

Yaaahooo!!! Seronoknya aku!! Berita paling menceriakan hidup aku!!!


Alhamdulillah..... sorang lagi haprak yang memalukan PKR sudah blah. Siap bawak dia punya koncu-koncu sekali keluar. Baguih sesangat ler tu....


Dia blah no hal punyer!! Patah.... pasti boleh tumbuh semula, hilang, eleh.... boleh diganti. No big deal ler....

Apa-apa pun, meh kita dengar, apa pulak alasan dia keluar PKR. Ini aku petik daripada berita Malaysiakini di sini

Katanya, tindakan keluar parti itu bukan kerana mereka membenci PKR atau mengkhianati perjuangan yang dibawa penasihatnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim, tetapi ia sebenarnya bermatlamat mahu menghancurkan "syaitan dan firaun kecil" yang sedang bermaharajalela dalam PKR.


Fuuulaammakk..... Fauzi Muda mahu menjadi Power Rangers and the Ghost Busters rupanya?? Hebat sangat ke kamu tu....?? Mr Nobody.... who thinks he is somebody, nak jadi Power Rangers and the Ghost Busters untuk hancurkan "syaitan dan firaun kecil".

Kah... kah... kah... kah... What a joke!!

Apa-apa pun.... Bravo!! Bravo!! Semoga berjaya....

Yang syiuknya....


....... beliau meminta PAS dan DAP memikirkan semula kedudukan masing-masing dalam pakatan itu setelah banyak anggota PKR bertindak keluar parti kerana PKR sendiri tidak lagi mempunyai harga diri dan nilai.


Weh.... sapa lu?? Lu sapa... mau buat saranan tu pada PAS dan DAP?? Siapa tarak kenal sama Fauzi Muda... Sebut saja FAUZI MUDA.... orang pasti mencemek muka atau orang akan ketawa... Kah... kah...kah...kah...kah!!!

Nak tau mengapa??

Turun ke Ipoh, tanya sendiri. Ha.... ha... ha.... Tak baik cerita pasal orang. Berdosa....

Dia juga telah mencabar Madzi Hassan...


Fauzi turut mencabar Naib Pengerusi PKR Perak, Madzi Hassan, untuk menjelaskan kepada rakyat dan anggota PKR di peringkat akar umbi berhubung skandal penyelewengan wang sumbangan kepada PKR berjumlah RM250,000 yang didakwanya berlaku semasa Madzi menjadi Bendahari PKR Perak pada 2008 dan 2009.


Satu tuduhan serius..... tapi mungkin jugak nak bikin sensasi untuk dapatkan publisiti murahan. Cer komer tengok air muka dia, malap jer....... tak berseri langsung!! Takda cahaya.... Sebab tu, dia perlukan 'cahaya' untuk suluh muka dia agar nampak terang sikit. Kesian...


Jawab Madzi... jawab!! Kalau perlu... jawab. Kalau tak betul... fitnah.... saman sama dia!!! Awak lawyer kan?? Saman jer dia. Biar dia tau langit, tinggi ke.... rendah ke??


Pada aku, FUAZI MUDA ni.... is nothing. Dia ibarat barang yang tak berkualiti dan tak laku. Tetapi..... cuba membuat promosi dengan pelbagai gimik untuk menonjolkan diri. Tetapi.... dia tetap tak laku. Sebab... semua orang dah tahu siapa FAUZI MUDA yang sebenarnya!!


By the way... eermmm... bau apa tu?? Komer ada bau taik tak?? Eeeeiiyaa.... eeeiiikkk!!!


Sorry... siaran tergendala sebentar tadi. Back to Fauzi Muda semula.


Well.... ini conclusion N3 teman. Tiada orang bernama FAUZI MUDA dalam PKR merupakan satu rahmat dari Allah SWT!! Syukur alhamdulillah....

Adios Fauzi Muda!! No Fauzi.... hooooreeyyy!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter