Zambri hadir atau tak masa umum keputusan...

Aku jengok sana-sini, putar sana-sini masih tak nampak jugak Menteri Besar Makamah Perak nih.. Aik takan menang terus hilang tak mungkin... Ada ape di sebalik celah gigi Zambry sampai tak tayang muke... Mungkin tak boleh cover senyuman yang melebar... haha Menyeringai lebih sangat kut...

Orang Melayu Umno selalu kate bangsa Melayu tuan di Malaysia.. Tapi aku tak tau betul ke tak depa kata camtu... Tapi biasa dengar camtulah... Hahaha Tapi tak pernah lak aku dengar orang kata bangsa Melayu tuan di Perak... Umno tak pernah perjuangkan pun.. dulu Umno selalu kate Speaker jangan bagi kat Siva sebab dia tu India.. Tapi depa bagi kat Ganesan takpe... mungkin Ganesan ini Melayu kut... Aku buta ke kata Ganesan ini Melayu..? haha Umno lah buta sebab depa tak kate ape-ape bile Ganesan di Speakerkan oleh mereka...

Hurm... Anyway keputusan dah keluar tadi... so Lantaklah Hakim dan Sultan Perak dah pilih siapa dah yang akan jadi MB negeri dia... kite nih rakyat je mane ada hak untuk tentukan siapa MB negeri Perak... Biarkanlah Sultan dan Makamah yang pilih... Dah nasib kita dulu masa lahir-lahir tak lahir jadi anak Sultan, kurang-kurang ada sher sikit nak bercakap kat untuk negeri Perak ni... kankankankankan...

Tapi betulke Zambry tak datang makamah... nih ada satu gambar aku perasan macam ada Zambry tapi cam ramai nye Zambry.. Korang tolong tengokan gambar nih dengan teliti bagitau aku mana satu Zambry...

Korang nampak tak Zambry... Kalau tak nampak pendek umur, hahaha... Kan dalam ramai-ramai orang dalam gambar tu ada sikit je Melayu dan Lelaki... takan tak perasan Zambry... Sape kate dia tak datang... menyeringai je senyum tu... yang berpeluk-peluk tu macam Mohamad Ganesan, Yang lagi sorang belakan Mohamad Ganesan tu kut Zambry... Ntah aku dah tak bape nampak dah nih... Sakit je mata memandang... Panas je satu badan bila pandang... Takan Melayu Hilang di Perak...

Sumber: http://bagindareformasi.blogspot.com/

 
Load Counter