UMNO Tak Mau Fitnah, Boleh Percaya Ke?

Susulan kritikan Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim terhadap dakwaan UMNO BN menjalankan kempen memburuk-burukan Pakatan Rakyat dan mencemar nama baik Menteri Besar Kelantan untuk meraih undi di Manek Urai, UMNO BN kini mengarahkan semua penceramahnya supaya jangan menabur fitnah sewaktu berkempen dalam pilihan raya kecil itu.
Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan berkata, Umno tidak mahu menggunakan pilihan raya sebagai tempat untuk memaki hamun dan menabur fitnah."Terpulang kepada Datuk Seri Anwar nak bercakap apa pun," katanya. Ahmad yang juga Timbalan Menteri diJabatan Perdana Menteri berkata, UMNO akan menggunakan saluran media untuk menyampaikan penerangan kepada pengundi Manek Urai.

Namun, jikalau difikirkan sejenak mahu ke UMNO ni memegang pada janjinya? Sejak bila UMNO memegang pada janjinya? Dan berapa banyak janji yang UMNO mungkiri ? Saya bukanlah berfikiran negatif, namun ingin membawa para pembaca untuk memikirkannya...isyk...isykk..boleh percaya ke?? Macam tak percaya je UMNO nak berubah, sama-sama lah kita tunggu ye..

Oleh : addin

Sumber: http://addin77.blogspot.com/

 
Load Counter