1.. 2... 3... TOLAAAAAK!!!

Setelah bersemuka.... setelah berbincang akhir nya, 3 rakan kongsi dalam Pakatan Rakyat telah bersepakat MENOLAK UNITY GOVERNMENT!!!!

PKR..... TOLAK!!! PAS.... TOLAK!!! DAP TOLAK!!!


Nampak gayer nyer, kiambang akan bertaut semula. Bagus ler..... sekarang tumpuan dan fokus boleh diarahkan kepada PRK N41 Manek Urai. Manek Urai mesti kita kekalkan dalam tangan PAS.

Apa kata Najib tentang penolakan UG ???

Eleh.... tanpa UG pun, UBN boleh memerintah negara. Pembangunan masih boleh diteruskan. UBN bukan nyer lemah.


Eh... betoi ke UBN masih kuat?? Tak tipu.....?? MCA... hello apa khabar? MIC.... how are you? Gerakan..... no problem ka?? PPP.... sudah settle ke?? UMNO pulak amacam? Ooooohhhh.... UMNO kalor..... sakit pun, dia buat-buat segor.... Bercakor pun, dia kata bergurau!!UMNO... UMNO.... pada hal nyer dah nak tumpor.


UBN masih belum lemah dan masih boleh memerintah, ya....??? Bagus ler tu..... Tadbir dan perintah negara, elok-elok ya....... Buat negara ini macam rakyat yang punyer ya...... Jangan buat Malaysia ni macam harta persendirian komer , ya..... Rakyat Satu Malaysia tanpa mengira perbezaan pegangan politik, budaya, kaum dan agama mesti didahulukan, ya.... no hanky-panky dalam urus tadbir negara ya..... jangan buat duit rakyat macam duit mak bapak komer, ya.....


Rasa-rasa nyer, UBN mampu ke buat semua nyer itu.... Entah ler, susah nak percaya. UBN, kan ke terkenal dengan sikap double standard nyer..... pilih bulu nyer..... perut aku dulu nyer..... kau mampus pi la, asalkan aku hidup.... Jelik.....jelik.... UBN ni!!!


Setelah sekian lama mengenali UBN dan banyak kali kita dah kena kencing dengan UBN....... jangan harap apa-apa ler dari demer. Sia-sia jer.... Banggang ler kita kalau terus bergantung harap pada demer.....

Lebih baik kita tumpukan usaha-usaha untuk memperkukuhkan muafakat dan kerjasama kita dalam Pakatan Rakyat sebagai senjata untuk menghadapi mereka dalam PRU 13 nanti. Pastikan PRU 13...... MALAYSIA milik kita, MILIK RAKYAT!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter